beccaabjjrkman

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Rebecca Björkman - 8 december 2010 18:08

Finns så mycket jag saknar i mitt liv :o

Men så som jag säger så kommer de när de själv känner för de :)


Har extrem träningsvärk i mina armar sen jag och min kompis körde bodypump igår, fy va jobbigt de var!

På fedag ska hon och jag köra afro power dance ochpå lördag Zumba :D

Jag tycker att ni som gillar att träna dans och sånt ska testa afro power dance för de e så sjukt skooj! Finns gruppträningar på sportlife :)


Nu ska jag gå ut och vara med sebastian en stund och ta en cigg sedan åker jag till stallet :)

Bye :)



Av Rebecca Björkman - 8 december 2010 16:53

Jag kände att jag inte orkade blogga fattade inte varför men men.. Jag fortsätter nu lovar de :D


Som några av er kankse vet har jag min sjukdom som har gjort att jag tappat allt mitt hår, men de börjar komma tillbaka nu och det är jag väldiiigt glad för :D


Kommer kanske lägga upp en litet video klipp sen på hur jag ser ut och så ;)

Åker till stallet om någon timma och rider,hoppning står på schemat idag ;D

Skööj e de ^^


Aja detta var ett kort litet inlägg men de kommer mer sen, lovar ^^<3


Haaai<3






Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards