beccaabjjrkman

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Suck, suck och åter suck..

Av Rebecca Björkman - 8 september 2010 22:44

Idag har man inte fårr mycke frihet, först skolan från 08.15 - 15.55 sen när man väl kommer hem ska man göra ala sina läxor man inte gjort ännu, sen åker man och rider och sen fortsätter man med samma sak man gjorde innn man åkte! Börjar bli inte jobbigt nu eftersom att de känns som att man aldrig blir klar! :P

Men vad kan man göra? det är helt enkelt att gillaläget och ta det som det är :P


På fredag är jag ledig vilket kommer bli extremt skönt! Ska åka till mölndal imorgon och vara där till fredag :)


Men nu ska jag inte tjöta mer skulle bara säga att jag inte kan skriva så mycke på bloggen på onsdagar eftersom jag har en hel del att göra!

// Rebeccaa Bjöörkman <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!

Av Rebecca Björkman - 5 maj 2011 19:49

Finns inte här längre! finns på, www.thislifeismylife.blogg.se   ...

Av Rebecca Björkman - 10 december 2010 20:50

känner mig inte alls på humör idag kan jag lova, varit på gymmet med ewelina idag iaf :) Först körde vi afro power dance sen solade vi sen basta och duschade vi :) nu ska jag ner och möta Sebastian och Emma vid bussen snart måste ändå ut och ta e...

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 17:49

Bild på de nya lurarna! :P    

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 17:42

Sitter och pluggar företagsekonomi och matte, snart ska jag och mamma gå bort till mina kusiner :) Min bror e sjuk och pappa e ute och äter med kunder så de blir bara mamma och jag. Innan jag går så ska jag ut och skotta snö på backsidan så jag ...

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 12:38

Nu ska jag berätta om min sjukdom som heter alopecia universalis, det är en sjukdom som finns i tre varianter. uniersalis som jag har vilket innebär att man saknar hår på inprencip hela kroppen, totalis som för att man inte har något hår i ansiktet o...

Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards