beccaabjjrkman

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Rebecca Björkman - 1 september 2010 23:06

Heej igen, jag kan ju börja med att berätta lite om mig själv.

Jag heter Rebecca Björkman, e 16 år och bor i partille som ligger en bit utanför göteborg. Jag läser Samhällskunskap på hulebäcksgymnasiet!

På min fritid brukar jag sitta vid datan, vara med kompisar och rida!

Ja.. Vad ska man säga, jag har en sjukdom som gör att man tappar hår. Har nte hår någonstans på kroppen NÄSTAN, men de börjar komma tillbaka! Tar lång tid bara! :P


Ja, vad mer kan man säga? :P Haha :)

Ni får jätte gärna ställa frågor till mig! Svarar på allt :D

Ha en bra kväll!

// Rebecca Björkman

 

Av Rebecca Björkman - 1 september 2010 19:25

Heej :) tänkte bara skriv att ni kommer få ett litet kort bevis på att jag e bra på att köra moppe, de kommer in ikväll efter jag varit på ridningen :P

De va de jag tänkte säga sen kommer jag skriva lite om mig själv så att ni får en bild av vem jag igentlien e :D

// Rebecca

Av Rebecca Björkman - 1 september 2010 14:27

Heej! Nu har jag nyss haft spanska, 5 minuter kvar till matte lektionen börjar och den håller på i 1 timma och 30 minuter!!

Så slutar 4 idag! Känns sådär -.-


Ikväll ska jag rida Zam, de ska bli roligt men lite jobbigt att jag inte e hemma föran runt 10 nästan eftersom hästarna ska fodras och skit >.< Men de löser siig alltid :D


Jag skriver mer när jag kommer hem ifrån skolan lite senare :D

// Rebecca Björkman


 

Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards