beccaabjjrkman

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Rebecca Björkman - 7 september 2010 21:23

Idag efter lunchen fråga jag om någon kände till en hem sida men jag kom inte på vad den hette först :P Då kommer min klass kompis och han säger att den heter www.nobrain.dk

Självklart ska Carro in på den och kolla vilken hon kanske ångrade efter ett tag XD

// Rebecca Björkman


Ps. Om ni verkligen vill gå in på www.nobrain.dk så gör de! MEN JAG RÅDER ER TILL ATT INTE GÖRA DE XD


Resultatet blev såhär:


Av Rebecca Björkman - 7 september 2010 10:16

Nu sitter man bara still i skolan och väntar på att gå och äta, kort dag idag som tur e :)

Idag mår jag faktiskt bra, igår va de sämre.

Fortfarande förkyld men de funkar.


Asså inte många i min klass vet om att jag har peruk, de e ungefär bara 5 syckna som vet om de och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta de för dom, har ni förslag på hur man kan berätta de på bästa sätt? Eller ska man bara låta de komma ut från någon annans håll?


Ge mig gärna tips på hur jag kan berätta de!

Skulle hjälpa väldigt mycke!


// Rebecca Björkman

Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards