beccaabjjrkman

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Rebecca Björkman - 6 september 2010 23:29

Nu är det dags för lilla Rebecca Björkman att sova eftersom det är skola för henne imorgon :D Godnatt! :*

// Rebecca Bjöörkman ^^


Snygga jag xD

Min snygga skola xD 

 

Av Rebecca Björkman - 6 september 2010 22:47

Jag sa ju igår att ni skulle få se bilder på de jag köpe i ullared men eftersom jag varit dålig idag har jag verkligen inte haft någon lust :P

Därför kommer de 2 videos när jag och min kompis brummar lite moppe nu ;)




// Rebecca Björkman

Av Rebecca Björkman - 6 september 2010 15:24

När en tjej i min ålder tappar allt sitt hår saknar man det väldigt mycket, för en tjej är håret en väldigt viktig del. Jag saknar mina ögonfransar, ögonbryn och huvudhåret mest av allt, Men just på benen och armarna och resten är inte så farligt.

Vissa folk tycker jag har det bra som slipper raka benen och de kan jag hålla med dom om!


När en kille får sjukdomen har jag läst på vissa bloggar att dom tycker det är skönt att inte behöva raka sig, fixa håret m.m


Det är väldigt jobbigt att inte ha några ögonbryn eller ögonfransar eftersom att de skyddar ögonen mot smuts. Dels e man nästan alltid lite små förkyld!


Allt handlar inte om hur någon ser ut, utan de hänger på insidan!

KOM OCKSÅ IHÅG ATT DET HÄNDER INTE PÅ HÅRET!


// Rebecca Björkman

Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards