beccaabjjrkman

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Det hänger inte på håret!!

Av Rebecca Björkman - 6 september 2010 15:24

När en tjej i min ålder tappar allt sitt hår saknar man det väldigt mycket, för en tjej är håret en väldigt viktig del. Jag saknar mina ögonfransar, ögonbryn och huvudhåret mest av allt, Men just på benen och armarna och resten är inte så farligt.

Vissa folk tycker jag har det bra som slipper raka benen och de kan jag hålla med dom om!


När en kille får sjukdomen har jag läst på vissa bloggar att dom tycker det är skönt att inte behöva raka sig, fixa håret m.m


Det är väldigt jobbigt att inte ha några ögonbryn eller ögonfransar eftersom att de skyddar ögonen mot smuts. Dels e man nästan alltid lite små förkyld!


Allt handlar inte om hur någon ser ut, utan de hänger på insidan!

KOM OCKSÅ IHÅG ATT DET HÄNDER INTE PÅ HÅRET!


// Rebecca Björkman

 
 
elin

elin

6 september 2010 16:18

fin blogg;D

http://www.minjagblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mimmi

6 september 2010 16:23

hej ehj vad har du för sjukdom ???

Rebecca Björkman

6 september 2010 17:03

Heej! Jag har en sjukdom som heter Alopecia Universalis. Den gör så att man tappar allt hår på hela kroppen! :)

 
towa granlund

towa granlund

6 september 2010 17:49

Låter inte kul...
Hoppas allt löser sig!
Jag lever också med en svår sjukdom för tillfället. Checka gärna min blogg om du vill :)
Kram

http://aplastiskanemibloggplatsen.se

 
Tobias

Tobias

6 september 2010 17:50

Usch va hemskt. Läste precis lite om det på Wiki. ^^ Hur långt har utvecklingen gått? Hur mycket hår har du kvar? Jag antar att det är en peruk du har på dig i dina bilder, eller att de är gamla.

Lycka till!

Tobias

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Rebecca Björkman

6 september 2010 18:39

det är en peruk jag har och lösögonfransar! :)
Jag har tappat exakt allt men på vissa ställen har jag märkt att det börjar komma tillbaka, jag har ju haft sjukdomen i 2 år nu, det tar väldigt lång tid för håret att komma tillbaka!
Men allt löser sig med tiden :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!!

Av Rebecca Björkman - 5 maj 2011 19:49

Finns inte här längre! finns på, www.thislifeismylife.blogg.se   ...

Av Rebecca Björkman - 10 december 2010 20:50

känner mig inte alls på humör idag kan jag lova, varit på gymmet med ewelina idag iaf :) Först körde vi afro power dance sen solade vi sen basta och duschade vi :) nu ska jag ner och möta Sebastian och Emma vid bussen snart måste ändå ut och ta e...

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 17:49

Bild på de nya lurarna! :P    

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 17:42

Sitter och pluggar företagsekonomi och matte, snart ska jag och mamma gå bort till mina kusiner :) Min bror e sjuk och pappa e ute och äter med kunder så de blir bara mamma och jag. Innan jag går så ska jag ut och skotta snö på backsidan så jag ...

Av Rebecca Björkman - 9 december 2010 12:38

Nu ska jag berätta om min sjukdom som heter alopecia universalis, det är en sjukdom som finns i tre varianter. uniersalis som jag har vilket innebär att man saknar hår på inprencip hela kroppen, totalis som för att man inte har något hår i ansiktet o...

Presentation


Hej mitt namn e Rebecca, jag bor en bit utangör Göteborg i ett ställe som heter Partille, e född 1994 och läser Samhällskunskap på Hulebäcksgymnasiet :) Här skriver jag om lite allt möjligt hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöks statestik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards